bloghead

bloghead

zondag 7 juli 2013

dag 6: Bend - Boise

Vandaag nummer drie op onze statenlijst op de planning. We verlaten Oregon en gaan richting Idaho. Vandaag is ook weer een verbindingsritje. Onze volgende echte bestemming is de Moose Creek Ranch die ons vorig jaar zo goed beviel. Om daar te raken moeten we wel een stukje rijden en aangezien ik de enige chauffeur ben, splits ik die hele lange ritten toch liever in twee stukken op.

We vertrokken vanuit Bend en stopten even bij de Whole Foods. Als trouwe kijker van Top Chef was ik toch wel benieuwd naar deze supermarkt en het is inderdaad de moeite om eens binnen te lopen. Wat je in de andere supermarkten hier ontbreekt aan verse producten vind je in deze winkel in overvloed. We namen wat eten mee voor onderweg. Maar als je de rpijzen van de verse producten hier bekijkt, kunnen we best begrijpen dat dit niet voor ieder gezin weggelegd is.

We reden lange lange stukken highway vandaag, door een landschap dat vaak wisselde maar toch overwegend droog was. We stopten in een plaatjse Vale, wat ons een beetje deed denken aan een westernstadje. Waar Sister zo geforceerd was, was dit stadje echt rustig, ingeslapen en toch had je hier, mede door de prachtige murals, een echt westerngevoel. We gingen voor een snelle hap in de Dairy Queen en reden terug verder.

Gedaan met kronkelende highways, het laatste stuk ging over de Interstate. Eens lekker doorvlammen tot we op onze bestemming waren.

Dit is voorlopig de laatste post, ik denk dat we de komende 6 tot 7 dagen geen WIFI meer tegenkomen. Maar laat jullie dat vooral niet tegenhouden om een reactie te posten, want 40 pageviews per dag zijn best leuk, maar af en toe een reactie is nog leuker. En geen excuses meer, ik heb alles wat ik kon openstellen opengesteld, alleen zal je reactie niet direct gepubliceerd worden omdat ik die eerst moet goedkeuren, als ik niet wil dat de blog helemaal ondergesneeuwd wordt door spam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten